نوشته شده توسط : ولی غلامی

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
 
 
 
 
 
 
 
برای ورود به هر حوزه ای نیاز به یک سری آموزش های اصولی و درست داریم تا بتوانیم قدم به قدم در مسیر درست قدم برداشته و به موفقیت مطلوب نظرمان برسیم. اما برای موفقیت مالی و کسب درآمد از بورس باید چه کرد؟ پاسخ این سوال در آموزش بورس به شیوه صحیح و اصولی است تا بتوانید بورس را از پایه تا تخصصی به صورت گام به گام فراگرفته و به کسب سود بپردازید
ما در کارگزاری آگاه معتقدیم مسیر موفقیت در بورس از آموزش بورس میگذرد که بهترین مدل آموزش بنا بر نظر مشتریان و کاربران آموزش بورس به صورت ویدیویی و فیلم آموزش بورس است که کارگزاری اگاه در این خصوص آموزش های دسته بندی شده ای را در 9 دسته ارائه کرده است که شامل :

  1. ورود به بورس :

مقدمات مورد نیاز برای آشنایی با بورس، نحوه دریافت کد بورسی، مباحث مرتبط با کارگزاری بورس و همچنین وب سایت های سازمان بورس جهت شروع فعالیت در بازار بورس را تشریح می نماید

  1. اصول سرمایه گذاری در بورس :

انواع سرمایه گذاری در بورس ایران، سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری، روش های تحلیل سهام در بورسف تشکیل سبد سهام و آموزش های مرتبط با این حوزه می باشد.

  1. روانشناسی بازار :

مباحث قابلیت نقدشوندگی بازار، شناوری سهام، ترکیب سهامداران، نسبت های سودآوری EPS و  P/E، ثبات نسبی EPS که از مهم ترین مباحث روانشناسی بازار سرمایه می باشد.

  1. تکنیکال مقدماتی:

اصول کلی تحلیل تکنیکال، انواع نمودارها، پنل تحلیل تکنیکال، امواج و نقاط پیوت، حمایت و مقاوت و انواع آن می باشد که پیش نیاز آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

  1. تکنیکال پیشرفته:

آموزش های خطوط روند، طریقه رسم خطوط روند، شکست استاندارد، حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک، انواع الگوها، الگوهای ادامه دهنده، الگوهای بازگشتی، پیاده سازی الگوها، فیبوناچی، آشنایی با اندیکاتور و اوسیلاتور، میانگین متحرک، اندیکاتور MACD، اندیکاتور RSI، آشنایی با ایچیموکو، واگرایی ها می باشد که جزو مباحث اساسی و پیشرفته تحلیل تکنیکال می باشد.

  1. تابلو خوانی و بازارخوانی بورس:

افزایش سرمایه، شاخص کل یا هم وزن، سهام دلاری و غیردلاری، سبدگردان‌ها،  بهترین زمان معامله در روز،  قدرت خریدار و قدرت فروشنده،  آشنایی با فیلترنویسی، بررسی حث تقدم، مبحث پیشخور شدن قیمت ها بوده که شامل 2 حوزه مقدماتی و پیشرفته می باشد.

  1. الگوهای کندل استیک :

معرفی الگوهای کندل استیک، الگوهای بازگشتی و الگوهای ادامه دهنده می باشد که جزو مباحث مهم در مباحث تحلیل تکنیکال بوده که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این قسمت بصورت بخش جداگانه آورده شده است.

  1. تحلیل بنیادی مقدماتی :

اصول اولیه و تکمیلی تحلیل بنیادی همچون زمان بندی انتشار گزارشات عملکرد، انواع گزارشات شرکت ها، آشنایی مقدماتی با صورت های مالی، آشنایی با مجامع شرکت ها، آشنایی با انواع افزایش سرمایه، مجامع کدام صنایع را شرکت کنیم و تاثیرات دولت ها در صنایع مختلف است که اطلاعات بسیار موثر و مفیدی را برای شروع تحلیل بنیادی ارائه می کند.

  1. تکنیک های تحلیل تکنیکال :

انتخاب تایم فریم مناسب، اندیکاتورها یا چارت اصلی، روند چیست،  پیوت چیست، حد سود و زیان،  نحوه معامله با خط روند، کانال‌ها، واگرایی معمولی RD، واگرایی مخفی HD، واگرایی زمانی TD،  سطوح تشکیل واگرایی، تریگر (Trigger)، الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی همگی جزو مطالب مهم و کلیدی تحلیل تکنیکال هستند که در این بخش به آموزش نکته ای این موارد پرداخته شده است.
 
آموزش بورس با آگاه
 
 
 
 
 
 
 
سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.
منتظر حضور گرم شما در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه هستیم. 



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ولی غلامی

نکات مهم سئو وب سایت در طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت فروشگاه اینترنتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود:

در این مقاله تصمیم دارم درباره آشنایی با ساختار جدید جستجوی گوگل و نکات مهم در سئو وب سایت در طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت توریستی و گردشگری و طراحی وب سایت رستوران و فست فود صحبت کنم.

  •  گوگل آنقدر توسعه پیدا کرده که استفاده از اینترنت بدون گوگل غیر ممکن شده است. بیشتر افرادی که با اینترنت کار می کنند صفحه گوگل را به عنوان صفحه خانگی خود تنظیم می کنند و معمولا اولین صفحه ای که در اینترنت باز می کنند صفحه اول گوگل است. گوگل این محبوبیت روز افزون را از سیستم جستجوی اینترنتی خود که حتی یک روز هم برای توسعه آن بیکار نبوده است بدست آورده است.
  • گوگل در کنار سرویس جستجوی اینترنتی، صدها خدمات دیگر هم ارائه می دهد که سرویس Gmail، سایت خوان، گوگل پلاس، Google Earth و گوگل مپ از معروف ترین آنها هستند.  گوگل دنیای جستجو در اینترنت را به گونه ای متحول کرده است که بر اساس آمار، به طور متوسط ۷۰ درصد از ورودی های سایت های اینترنتی از طریق گوگل هستند.
  • وب مستر های ایرانی نیز همیشه توجه خاصی به گوگل داشته اند و همیشه سعی می کنند محتوا طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی وب سایت گردشگری و طراحی وب سایت رستوران و فست فود خود را طوری تنظیم کنند که توجه گوگل را جلب کرده تا شاید کاربران بیشتری را روانه سایت آنها کند. یکی از چیزهایی که همیشه مورد توجه بوده است، کلمات کلیدی یا همان Keyword ها هستند. 

شما به عنوان Webmaster یا مدیر طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود، حتما تاکنون دقت خاصی را برای انتخاب کلمات و عبارات کلیدی در تگ ها یا همان برچسب ها داشته اید تا بتوانید از این طریق کاربران و بازدیدکنندگان را از طریق موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) جذب مطالب خود کنید. با این وجود که گوگل طی سالهای اخیر الگوریتمهای جستجوی خود را آپدیت کرده و سیستم های مختلفی مثل Panda را به کار گرفته است، اما کماکان اهمیت انتخاب کلمات کلیدی پابرجا مانده است. اما به تازگی گوگل قصد آپدیت الگوریتم خود را دارد تا از جستجوی مفهومی بیشتر استفاده کند.

 

 

آشنایی با سیستم جستجوی مفهومی

این اصطلاح به معنای ادراک و معنی دار کردن بیشتر یک عبارت مورد جستجو است. تا امروز گوگل تنها سعی می کرد عبارت مورد جستجوی کاربر را در میان متون و کلیدواژه های طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود بیابد و آن را به کاربر نشان دهد.
اما به زودی گوگل سعی می کند تا به معنای حقیقی پشت کلمات پی ببرد تا متون و صفحات مرتبط تری را برای کاربر پیدا کند. فارغ از اینکه چه کلماتی در سایت مقصد به عنوان کلمات کلیدی وجود دارند، گوگل می خواهد مثل یک انسان عمل کند و هدف هر وبمستر را از مطالبی که در طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود خود درج کرده است کشف کند !

در طرح جستجوی مفهومی، یک ماشین آنالیز کننده، اطلاعات را تفسیر کرده و در اختیار گوگل قرار خواهد داد و تمامی عبارات جستجو شده کاربران را برای گوگل معنی خواهد کرد. این ماشین از صدها پردازنده موازی که توانایی میلیاردها عملیات محاسباتی را در کسری از ثانیه دارند تشکیل شده است. به این ترتیب گوگل ارتباط بین عبارات جستجو شده را بهتر درک خواهد کرد و شاید کلماتی مرتبط به آنها را نیز که توسط این عنصر در اختیارش قرار گرفته شده را نیز به صورت مخفی در هر صفحه یافت شده جستجو خواهد کرد. به این ترتیب، نتایج نشان داده شده به کاربر در واقع حاوی طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود هایی خواهد بود که کاربر واقعا به دنبال آنهاست. نه صفحاتی که به منظور جذب بازدید کننده محتوای غیر واقعی را در خود ثبت کرده اند.

وقتی کاربری در گوگل عبارتی را جستجو می کند می خواهد به جواب سوال یا سوالاتی در ذهن خود دست پیدا کند. پس نویسنده های سایت ها باید علاوه بر پرکردن کلمات کلیدی، به فکر جواب سوالاتی که کاربران در ذهن خود دارند نیز باشند.

به طور مثال وقتی کاربری عبارت پیاده روی را جستجو می کند ممکن است یک یا چند تا از سوالات زیر را در ذهن داشته باشد:

– آیا پیاده روی تاثیری در لاغر شدن دارد ؟

– بهترین زمان پیاده روی چه موقع است ؟

– بهترین مسیر پیاده روی در شهر من کجاست ؟

یا وقتی یک کاربر عبارت استیو جابز را جستجوی می کند، شاید به دنبال موارد زیر است:

– بیوگرافی استیو جابز
– کتاب در مورد روش مدیریت استیو جابز
– نقش استیو جابز در توسعه اپل

  • حالا که گوگل از طریق جستجو های از پیش انجام شده و عنصر جدید معرفی شده می داند که باید در متون صفحات مورد جستجو باید به دنبال پاسخ این سوالات هم باشد نتایج جستجو می تواند کاملا متفاوت باشد. پس وقتی که شروع به نوشتن برای وبلاگتان می کنید سعی کنید درمورد موضوعی که می خواهید کاربران از گوگل به آن هدایت شوند بیشتر فکر کنید تا حدس بزنید کاربران در مورد آن چه فکر می کنند، به دنبال چه چیزی هستند و چه سوالاتی در ذهن خود دارند.
  • تا چند وقت پیش، وقتی عبارت What is my ip را در گوگل جستجو می کردید، گوگل لیستی از سایت هایی که خدماتی برای نمایش IP شما ارائه می دهند را نشان می داد. اما به تازگی، گوگل بالاتر از همه نتایج جستجو، IP شما را نشان می دهد ! چنین نتایجی در مورد محاسبات ریاضی هم صادق است. گوگل فرمول هایی که در کادر جستجو می نویسید را محاسبه می کند و حتی نمودار ها را ترسیم می کند. واحد های پولی را به یکدیگر تبدیل می کند. قیمت روز طلا و نفت را نشان می دهد و …

نتایج سیستم جستجوی جدید گوگل برای سایت های فارسی زبان

شاید بگویید که یک سیستم جستجوی معنایی برای زبان فارسی که یک زبان فراگیر نیست تاثیر زیادی نخواهد داشت. شاید در آغاز کار همین طور باشد. اما همانطور که سیستم پاندای گوگل خیلی زود به سراغ سایت های فارسی زبان رفت، هوش مصنوعی گوگل نیز به سرعت به سایت های فارسی خواهد رسید.

منبع: شرکت ساپرن



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ولی غلامی

لرزشگیر دوربین که با نام های استایلایزر و گیمبال نیز شناخته میشوند دارای ساختار های مکانیکی پیچیده میباشند و از 2 یا 3 محور و حتی بیشتر به همراه موتور تشکیل میشوند که لرزش های موجود در فیلمبرداری را گرفته و تصویری بدون لرزش را تحویل شما میدهند.

با وجود گسترش تیلیغات و شبکه های اجتماعی ساخت کلیپ ویدئو از اهمیت بالایی برخوردار است. اما برای ساخت کلیپ تنها با یک دوربین نمیتوان به راحتی کار کرد و یک ویدئو حرفه ای و با کیفیت را ارائه داد. برای این کار به تجهیزات دیگری نیز نیاز است. یکی از وسایل مهم برای تهیه ویدئو با استفاده از دوربین DSLR یا بدون آینه ، لرزشگیر یا گیمبال است. این وسایل توسط برند های متفاوت در انواع مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. این وسیله این امکان را می دهد تا ویدئو های شما بدون لرزش و نرم باشد. همچنین با استفاده از این وسیله می توان هنگام فیلم برداری حرکت کرد و به اصطلاح به تصاویر موشن و تحرک داد که باعث جذاب تر کردن ویدئو های شما می شود. همچنین از حالت ثابت کسل کننده ای که با استفاده از فیلمبرداری بر روی سه پایه صورت می گیرد، اجتناب کرد.

در این مقاله سعی داریم بهترین گیمبال های موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید خرید بهتری داشته باشید و محصول مورد نظر را راحت تر انتخاب نمایید.

برند های متفاوتی لرزشگیر دوربین را تولید و طراحی مینمایند که میتوان به DJI و ژیون اشاره نمود. این لرزشگیر ها نیز انواع متفاوتی دارند که بر حسب نوع کار و نوع دوربینی که بر روی آن ها قرار میگیرد تقسیم بندی میشوند.

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو مدل دوربین گوپرو HERO 7 BLACK محصول جدیدی از کمپانی آمریکایی Gopro است که در سال 2018 روانه بازار شد. این محصول دوربینی مدرن در ابعاد بسیار کوچک است که می‌تواند همراه خوبی برای افراد ماجراجو باشد. . قیمت گوپرو با توجه به مدل های متفاوتی که دارد می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد..

دوربین گوپرو HERO 7 BLACK که با زاویه‌ دیدی عریض به ضبط فیلم می‌پردازد می‌تواند با کیفیت 4 فیلمبرداری کرده و با کیفیت 12 مگاپیکسل ثبت عکس کند. قابلیت فیلم برداری این دوربین در مقایسه با دوربین های هم رده از کیفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه در قالب 4k تا 60 فریم و در قالب FullHD تا 240 فریم بر ثانیه تصاویر را ثبت می کند. همچنین در این مدل قابلیت تصویر برداری TimeLapse اضافه شده که شیوه ای هیجان انگیز در فیلم برداری است که این قابلیت در مدل های قبلی این محصول وجود نداشت.

این محصول جدید GoPro با وجود اندازه‌ی بسیار کوچک بدنه‌ای مقاوم داشته و توانایی مقاومت در برابر نفوذ رطوبت را تا عمق 10 متری از سطح آب دارد. این دوربین با فرمت Mp4 تصویر ضبط کرده و صدای محیط را به صورت استریو به ویدیوهایش الصاق می‌کند. لرزشگیر تصویر و فوکوس خودکار باعث می‌شود تا تکان‌های وارد شده به دوربین کمترین تاثیر را روی تصاویر داشته و فیلمبرداری با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود

ویژگی جدید بکار گرفته شده در این محصول Hyper Smooth Stabilization نام دارد به گفته کمپانی این تکنولوژی همانند گیمبال ها و لرزشگیر های مکانیکی عمل می کند و ویدئو های ضبطی با این دوربین را صاف و بدون لرزش می سازد.اما باید به این نکته اشاره کرد که این لرزشگیر نرم افزاری است و این بدان معنا است که پردازشگر اطلاعات را از سیستم Gyro تعبیه شده در دوربین را دریافت کرده و به هنگام لرزش گوشه های ویدئو شما حذف (Crop) می شود تا ویدئو صاف را ارائه دهد. همچنین این محصول قابلیت تصویر برداری Vertical Portrait مناسب اشتراک گذاری در فضای مجازی را نیز دارد.

در حال حاضر روند سعودی قیمت دلار کالاهای وارداتی نظیر دوربین های عکاسی دیجیتال دستخوش افزایش قیمت شده اند. با توجه به این مساله و اینکه اکثر کاربران خانگی و افرادی که خواهان شرکت در دوره های آموزشی هستند بدنبال دوربین هایی با قیمت مناسب برای خرید هستند. در این نوشته می خواهیم به تعدادی از دوربین عکاسی ارزان می توانید با صرف هزینه ی کم آنها را تهیه کنید بپردازیم

1300D یک دوربین سطح مبتدی است می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید برای افراد تازه کار باشد. این دوربین برخلاف نزدیک‌ترین رقیب خود،یعنی نیکون D3400، به قابلیت Wifi نیز مجهز شده است تا کاربران بتوانند فایل‌ها را با سرعت زیادی به کامپیوتر، گوش و تبلت منتقل کنند. حالت اتوماتیک در این دوربین عملکرد بسیار خوبی دارد و درصورتی‌ که بخواهید کنترل بیشتری بر روی عکاسی داشته باشید می‌توانید از دکمه‌ های جهت‌ دار پشت دوربین و حالت‌ های دستی و نیمه‌دستی استفاده کنید.

بروزترین دوربین رده ی مبتدی نیکون یعنی D3400 دارای قابلیت اتصال بلوتوث است. همچنین رابط کاربری ساده‌ی این دوربین برای کاربران نیکون کاملاً آشنا است. درک این رابط کاربری برای تازه‌ کارها نیز بسیار راحت خواهد بود، ولی شاید کاربران با تجربه‌ تر از کمبود دکمه‌های میانبر ناراضی باشند. نمایشگر و منظره‌یاب آن نیز دقیقاً مانند D3300 هستند.

سیستم فوکوس این دوربین 11 نقطه دارد که میزان زیادی از سنسور را پوشش نمی‌دهند و تنها یکی از آنها از نوع Cross type یا صلیبی است. دقت این سیستم فوکوس قابل‌قبول است، ولی نباید توقع سرعت بسیار بالایی را از آن داشته باشید. از نظر کیفیت فیلم‌برداری نیز با حداکثر رزولوشن 1080/60P عملکرد قابل‌قبولی را ارائه می‌کند.

 

جمع بندی :

درمجموع می توان گفت برای خرید دوربین های حرفه ای ارزان قیمت دو راه پیش روی شما ست. یا انتخاب از گزینه هایی که در این مطلب ذکر شد یا خرید دوربین های کارکرده.

همانگونه که در مطالب قبلی گفته شد برای خرید دوربین های کارکرده شما نیازمند داشتن تجربه و اطلاعاتی هستید تا بتوانید خریدی با اطمینان داشته و متضرر نشوید. کارشناسان ما در گروه آواتصویر آماده مشورت به شما در این زمینه خواهند بود.

برای خرید دوربین های کارکرده می توانید به کانال تلگرامی و قسمت دوربین های کارکرده در سایت مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1398 | نظرات ()