شرکتی که داوطلبانه همه‌ی پول شما را بازمی‌گرداند!
شرکتی که داوطلبانه همه‌ی پول شما را بازمی‌گرداند!

فی بای


آرشيو مطالب

تير 1401

بهمن 1400

دی 1400

آذر 1400

مهر 1400

شهريور 1400

فروردين 1400

بهمن 1399

دی 1399

آذر 1399

مهر 1399

شهريور 1399

مرداد 1399

تير 1399

خرداد 1399

ارديبهشت 1399

فروردين 1399

اسفند 1398

بهمن 1398

دی 1398

آذر 1398

مهر 1398

شهريور 1398

مرداد 1398

تير 1398

موضوعات

خدمات

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

طراحی لوگو

http://caspianzoghal

اسپرت اریو

اپشن اریو z300

کادو تولد

همسریابی

درگاه پرداخت





قالب بلاگفا


نويسندگان
ولی غلامی

نويسندگان
حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ , دستگاه تولید زغال , قیمت دستگاه ساخت زغال , دستگاه زغال , شهرک صنعتی , شهرک صنعتی قرچک , قرچک , شهرک قرچک , شهر صنعتی قرچک , زغال , زغال چینی , چینی زغال , ذغال چینی ,


درباره وبلاگ



به وب سایت من خوش امدید

پیوند های روزانه

حمل خرده بار از چین

حمل و سفارش از چین به ایران

فروش جلو پنجره لیفان

طراحی سایت فروشگاهی

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

2sottamir

بهترین سایت‌های خبری حوزه دندانپزشکی

معرفی بهترین سایت‌های دندانپزشکی

بهترین اتوهای بخار برای انواع لباس ها

میوه خشک استوایی

عمل اسلیو معده و محاسبه bmi

بهترین نوع زغال های چینی کدام است؟

شهرک صنعتي قرچک

دستگاه تولید زغال فشرده قلیان

شهرک صنعتی قرچک , مشاور املاک شهرک صنعتی قرچک , خرید سوله در شهرک صنعتی قرچک

شهرک صنعتی عباس آباد

لوله های پلی آمید

بازی آنلاین سایفارم

ارزانترین پرواز تهران مشهد را چگونه رزرو کنیم؟

همه چیز درباره تعویض باتری آیفون

شرکتی که داوطلبانه همه‌ی پول شما را بازمی‌گرداند!

دانلود کتاب

پرسونال برندینگ

تور استانبول

کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






شرکتی که داوطلبانه همه‌ی پول شما را بازمی‌گرداند!

شرکتی که داوطلبانه همه‌ی پول شما را بازمی‌گرداند!

 

گارانتی امروز یکی از پارامترهای اصلی ما برای خرید یک محصول است. به‌خصوص اگر قرار باشد پول نسبتاً زیادی هم برای آن بپردازیم.

در بسیاری از کالاها مثل لوازم خانگی، گارانتی شاید مهمترین مزیت رقابتی بعضی از برندها نسبت به بقیه باشد. در کالاهای الکترونیکی مثل موبایل، گارانتی یکی از پارامترهای اصلی قیمت محصول است. در صنایع اتومبیل‌سازی، شرکت‌های معتبر دنیا شرایطی را فراهم می‌کنند که اگر از اتومبیلتان راضی نبودید، بتوانید حتی بعد از چند روز استفاده، آن را با مدل دیگری تعویض کنید. (البته مستحضرید که در ایران غیرممکن است شرکت‌های اتومبیل‌سازی به چنین خدماتی تن دهند.)

وقتی پای محصول در میان باشد، آن هم محصول گرانقیمت، گارانتی همیشه یک پای تصمیم‌گیری خریدار است و تضمینی است تا خریدار راحت‌تر دست توی جیبش کند.

 

اما در مورد خدمات چطور؟ چرا شرکت‌های خدماتی سرویس‌های خود را گارانتی نکنند؟

 

خوشبختانه با رقابتی شدن هرچه بیشتر فضاهای کسب و کار، برخی از شرکت‌های خدماتی هم به سمت گارانتی خدمات خود پیش رفته‌اند؛

چند وقت پیش وقتی به دنبال شرکتی بودم که خدمات پشتیبانی شبکه ارائه دهد. اولویتم شرکتی بود که تعداد زیادی پروژه اجرا کرده باشد و تجربه زیادی داشته باشد. در کنار قدمت بالا، از تعداد کارشناسان زیادی هم بهره ببرد. چون می‌دانستم که فناوری اطلاعات علمی نیست که یک نفر به تنهایی بتوانید در تمام گرایشهای آن تخصص داشته باشد. ولی همچنان به این موضوع فکر می‌کردم که شرکتی که خدمات ارائه می‌دهد چگونه می‌تواند به من اطمینان دهد که خدماتش گارانتی دارد. کابوس می‌دیدم که تمام کامپیوترها از کار افتاده‌اند و اینترنت هم وصل نمی‌شود.

تا اینکه در سرچ‌هایم به وبسایت شرکتی به نام پشتیبانی شبکه پیراسیس برخوردم که خدمات خود را به گونه‌ای گارانتی کرده بود. با آنها تماس گرفتم و درخواست جلسه کردم. در این جلسه بود که جواب بسیاری از سوالاتم را گرفتم و نهایتاً حرفه‌ای‌گری و تعهدشان منجر به عقد قرارداد با آنها شد.

آنها برای تضمین خدمات خود در قراردادهایشان بندی دارند که در صورت عدم رضایت مشتری از خدماتشان، بازگشت تمام و کمال وجه را تضمین می‌کند. آنها ضمن عقد قرارداد با مشتری توافقنامه‌ای هم تحت عنوان SLA با مشتری امضا می‌کنند که طی سطح خدماتشان را به وضوح مشخص می‌کند و در صورت تخطی از آن جریمه‌های مالی برایشان در نظر گرفته می‌شود. به جز اینها چکی هم برای حُسن انجام کار در اختیار مشتریانشان می‌گذارند.

اما این قرارداد SLA چیست که در قراردادهای پشتیبانی شبکه تا این حد مهم است؟

قریب به یقین از همان زمانی که برونسپاری خدمات به وجود آمده‌، دغدغه‌ی نظارت بر اجرای صحیح آنها هم پا به عرصه گذاشته است. اگر شجره‌نامه توافق‌نامه‌های SLA امروزی را به دقت بررسی کنیم، احتمالاً به قراردادهای "در دسترس بودن" (Availability Contract) که در اوایل دوران انقلاب صنعتی در صنایع مختلف باب شده بود، برخواهیم خورد. قراردادهایی که طبق آنها شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مجاب می‌شدند تا خدمات خود را بدون تاخیر و به درستی انجام دهند.

فرض کنید مدیر کارخانه‌ای بوده‌اید که در طول جنگ جهانی دوم برای سربازان متفقین پارچه لباس نظامی تولید می‌کرده. خدمات نگهداری و تعمیرات دستگاه‌های ریسندگی کارخانه‌تان را به یک تعمیرکار خارج از کارخانه سپرده بودید. اگر هر بار که از او درخواست می‌کردید تا به محل کارتان بیاید با تأخیر چند روزه مواجه می‌شدید و خط تولید کارخانه از تولید باز می‌ایستاد چه اتفاقی می‌افتاد؟ اصلاً شاید بهتر باشد بررسی کنیم که بی‌تفاوتی تعمیرکاری که با او قرارداد بسته بودید چه تاثیری در میدان نبرد می‌گذاشت! حتی شاید بخواهیم بررسی کنیم که تغییراتی که به خاطر نرسیدن به موقع لباس نظامی و در نتیجه عدم اعزام سربازان به میدان جنگ به وجود می‌آمد سرنوشت جهان را دستخوش چه تغییراتی می‌کرد!

درست همینجا است که نظارت بر اجرای خدمات برون‌سپاری شده اهمیت پیدا می‌کند. اگر انجام تعهدات به موقع و با سطح مورد انتظار، دهها سال پیش تا این حد حائز اهمیت بوده است، در دنیای امروز چه جایگاهی دارد؟ در صنعت فناوری اطلاعات که سرعت در آن حرف اول را می‌زند چگونه می‌توان از سطح کیفی خدمات مطمئن شد؟

توافقنامه سطح خدمات (SLA) یا (Service Level Agreement) درواقع قراردادی است که بین سرویس‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات و سرویس‌گیرنده این خدمات امضا می‌شود تا سطح خدمات مورد نظر مشخص شود. ساده‌ترین آنها قراردادی است که شما با شرکت تامین‌کننده اینترنت خود دارید. این شرکت به شما اعلام کرده است که سرعت مشخصی را تامین خواهد کرد. همینطور مطابق این قرارداد قرار است که شما 7 روز در هفته و ۲۴ ساعت در شبانه‌روز اینترنت داشته باشید. ممکن است گاهی سرعت پایین‌تر از حد معمول باشد. پیش می‌آید که گاهی اینترنت هم قطع شود. اگر چند دقیقه اینترنتتان قطع باشد احتمالاً کار به جایی نخواهد کشید که با شرکت تامین‌کننده اینترنتتان تماس بگیرید و با صدای بلند از خجالتشان در بیاید.

ولی اگر این قطعی ادامه پیدا کند چه؟ یا اگر سرعت اینترنت همیشه نصف سرعتی باشد که پولش را می‌پردازید چه؟ بدون شک این بار سکوت نخواهید کرد.

اما آیا مرزی وجود دارد که بتوانید ادعا کنید متضرر شده‌اید و طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرده است؟

این مرز را دقیقا SLA تعریف می‌کند.

شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس با این راهکار به صورت صد درصد کیفیت خدمات خود را تضمین می‌کند.

امید به اینکه همه‌ی شرکت‌های خدماتی تا این حد گارانتی خدمات خود را مورد توجه قرار دهند و گارانتی در کشورمان فقط مشمول محصولات نگردد.

 

منبع : شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط ولی غلامی در یک شنبه 4 اسفند 1398





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by backlinkpeace This Template By

فی بای
فی بای

منوی اصلی

به وب سایت من خوش امدید

دسته بندی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
<-ArchiveTitle->
آخرین مطالب
آخرین محصولات
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
<-PostTitle->
ن : <-PostAuthor-> ت : <-PostDate-> ز : <-PostTime-> | +

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->،

:: برچسب‌ها: <-TagName->,
ادامه ی مطلب
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به فی بای مي باشد.